Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Hellu :-)

Av Frida Sundberg - 20 april 2012 16:07

Hejhej! :)

Inte varit så social på sistonde.. :[

Pga mkt och göra och sånt skolan, prov och allt. Ja ni fattar :)

Life is hard o.O


Just nu e jag i Bengtfors :)

Sk förmodligen åka hem imon elr på söndag beror på vad det blir för väder det är kalt och ruggit :/

Men jag längtra som fan te sommaren! :))

Har haft det väldigt mysigt här uppe med familjen och idag ska hela familjen basta i en ved bastu :)

Jag, Cissi, Mamma och Pappa ;)

Om 8 dagar så konfimerar jag mig (Y)

Ska sjunga solo och Julia Skånberg ska kompa mig på piano ;D


Ni kan få en bild på maj oxå ;)

Ha det bra så ses vi ikväll ;)

Ciiaoo ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Sundberg - 27 april 2012 21:11

Ligger i min säng (ja vet det kan misstolkas) ;) aja same shit (: ska snart äta ;] thihivet int va dom har gjort för mat o.OHhahahaaja imon ska jag konfimera mig ;ODe ska bli kuligt (a)Hahah jag älskar NRJ!<3In se faktan bah förfän;*jah har tvär...

Av Frida Sundberg - 15 april 2012 23:13

Jag ber er sprid dom lyssna på dom ni kommer int att ångra er ja svär på allt dom är för grymma asso! :)Vafan väntar du på sitt int bara där lyssna på låten och shecka fler låtar på Youtube.com Här har ni deras youtube sida in och lyssna och njut för...

Av Frida Sundberg - 6 april 2012 23:37

  Personligt: 1. Ditt namn? - Josefin Frida Linda Maria Sundberg 2. Korrekt ålder? - 15 år 1 månad och 6 dagar 3. Längd? - 1,83 cm 4. Vikt? - Hemlitt 5. Smeknamn? - Fridi, Fridish, Fifif 6. Vart bor du? - Nödinge 7. Vad gör du på fritiden? ...

Av Frida Sundberg - 5 april 2012 21:40


Fin rubrik. I know right ?! :D iaf, har precis målat mina naglar [':  OMG ! :D Fast..  Life's hard. Ska snart sätta på en film (misstolka inte) om jag kommer på någon ._. Detta får bli mitt godnatt inlägg också, hihi. Kanske blir sen bloggning i...

Av Frida Sundberg - 29 mars 2012 22:09

Heeeej! ;D   Haft en underbar dag idag!<3 Va lite i Kungälv och kolla på fottbolls träning sen åkte jag hem till ''lilla'' nödinge ;) Och nu är jag hemma och ska snart sova. Imon är det fredag har för mig att jag har matte prv imorgon om...

Presentation


Hej jag heter Frida. Jag är en tjej på 15 år, gillar och va med kompisar och va i stallet och lyssna på musik. Jag tänkte börjar blogga och den kommer handla om när jag e i stallet, med kompisar vad jag gör på fritiden.. osv.osv ;)
ciaaoo! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards